1 jun 2026
Pajottegem zet afvalteams in de bloemetjes tijdens Week van het Afvalteam
Pajottegem zet deze week zijn afvalteams extra in de kijker. Tijdens de Week van het Afvalteam bedankt het lokaal bestuur alle medewerkers die dagelijks mee zorgen voor een propere en aangename gemeente. Het gaat onder meer om medewerkers van de recyclageparken, technische diensten, afvalophalers en vrijwilligers van Mooimakers.
Hun werk gebeurt vaak achter de schermen, vroeg in de ochtend of in moeilijke weersomstandigheden, maar is volgens het gemeentebestuur van onschatbare waarde voor de leefomgeving en het comfort van de inwoners.
Als blijk van waardering krijgen de medewerkers een kleine attentie voor hun dagelijkse inzet en engagement. De Week van het Afvalteam loopt van 1 tot 7 juni en is een initiatief van Interafval en de Vereniging van Vlaamse Steden en Gemeenten, samen met verschillende afval- en milieuorganisaties.