fbpx
8 dec 2019

Kledij verbranden leidt tot schouwbrand

De brandweerpost van de Geraardsbergse brandweer rukte zondagochtend uit naar de Heuvelstraat in deelgemeente Moerbeke. Oorzaak was een schoorsteenbrand. Die was uitgebroken nadat de bewoner kledij van zijn echtgenote in de kachel had gestoken. Er vielen geen gewonden, er was wel waterschade.

 


Meer streeknieuws
uit Geraardsbergen hoor je ook elke dag op radio MIG in Geraardsbergen via fm 104.9. Heb je zelf nieuws te melden of organiseer je een activiteit? Mail onze redactie via info@radiomig.be.

 


Nu op de radio

Titel

Artiest

Background