17 jul 2005

Brand met ontploffingsgevaar

Deze voormiddag moesten bewoners van de Buizemontstraat geruime tijd binnen blijven. Door een keukenbrand in een rijwoning, waarin zich gasflessen bevonden, was er ontploffingsgevaar. De brand ontstond toen een van de bewoners een gasfles wou vervangen. Daarbij was er een steekvlam en ontstond er brand in de keuken. De brandweer van Geraardsbergen kon het ontploffingsgevaar afwenden en de brand snel blussen. De twee bewoners werden in shock en met lichte verwondingen afgevoerd naar het ASZ in Geraardsbergen.

 


Meer streeknieuws
uit Geraardsbergen hoor je ook elke dag op radio MIG in Geraardsbergen via fm 104.9. Heb je zelf nieuws te melden of organiseer je een activiteit? Mail onze redactie via info@radiomig.be.

 


MIG

Enjoy The Music!

Nu op de radio

Titel

Artiest

Background